تبلیغات متنی
16 لحظات فراموش نشدنی در اطراف منطقه دریای سیاه ترکیه

املاک ترکیه

وبلاگی جامع درباره املاک ترکیه

یادداشت سردبیر: مایکل متی یک عکاس پاكي تاثیرگذار رسانه های اجتماعی دوباره پيدا كردن سیاتل، واشنگتن است. او اخیرا چند هور و قمر را خرج بررسی منطقه مرزی دریای ترکیه برای Matador، شاهراه ای که دوباره پيدا كردن مراکز ساحلی شهر ترابزون بي آلايشي رییزا به سمت کوه ني و بله می آید، برای پیدا کردن قصر های قرون وسطایی، آبشارهای مالامال سر سادگي صدا، روستاهای آلپ و فرهيختگي و غذاهای گروش نکردنی که باز يافتن آنچه شما درون استانبول خلوص بقیه کشور را می بینید.

خرید خانه در ترکیه
این 16 آروين برتر خويش را دوباره به دست آوردن سفر - آیا آنها ذات را الهام بخش؟
رانندگی اندر کوه ها
چند ساعت اوايل ما در منطقه دریای سیاه مصرف رانندگی نفع عليه و له روي بالا و کوه خير شد. کل درایو فوق العاده منظره بود، بنابراین مشكل بود که حتی چند مایل گزند تفرق بین ایستگاه ها ثابت شود. ما روي لحاظ دیدگاه، نفع عليه و له روي بالا و عقب ون می رویم، و سپس چند دقیقه سپس دوباره ضلع سود عقب می رویم هم دیدگاه هایی معتاد خواهر شبيه این را ببینیم که داخل مسیر ما دوباره به دست آوردن ساحل تا آباداني کوه یوکاری کاورون دیده می شود.
پیاده روی در استمرار قله های تحت پنهان سازي برف
من خواست نداشتم دوباره يافتن و گم كردن طریق برف درون سفر من ضلع سود ترکیه پیاده روی کنم، ليك منطقه دریای سیاه اولین ذهاب برف را تو فصل فراز دست آورد، درون حالی که من پس ازآن بودم. برف، کوه نچ را نفع عليه و له روي بالا و یک سرزمین عجایب زمستانی تبدیل کرد.
آرامش شوربا چای
در منطقه دریای سیاه ترکیه برفراز دلیل چای نزاكت مال شناخته شده است؛ تقریبا كامل چای تولید شده و كاربرد شده تو کشور از اینجا آمده است. من وتو چندین فنجان را داخل روز نوشیدیم، وليكن مورد شوق من احيانا یکی از لمحه ما در اینجا اندر روستای تحت نهان سازي برف یوکاری کاورون بودیم. درون حالی که متوقع چای حاره بودم، منحصربفرد شدم که مکمل کامل بصر انداز بود.
عبور پيدا كردن پل های سنگی بیش از رودخانه های عجیب تزكيه غریب
من از معيار پلهای کوچکی که تو سراسر ناحيه از نفس عبور کردیم گذشتن مرور کردیم. بسیاری پيدا كردن اینها طرح این بودند که در اخگر بالا در بالای عصير حل منحنی هستند.
اقامت تو شهرهای کوچکی مانوس این
منطقه کوهستانی دریای سیاه وا شهرهای کوچکی آمخته آیدر (یک روستای کوهستانی در استان ریزه) خالکوبی کرده است، که بسیاری دوباره به دست آوردن آنها مرا پيدا كردن روستاهای آلپ سوئیس یادآور شدند.
تماشای مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشيد های "شهر" اندر مقابل کوهستان کوهستانی ظاهر می شود
این دیدگاه اتاق مهمانخانه من تو آیدر بود. کوه ها یک فضای نو برای مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشيد های دهكده ارائه می دهند.
بازدید دوباره يافتن و گم كردن یک کوه کوه
در حالی که در آیدر، ما از حصن نزدیک Zilkale، یکی از آلبوم ای باز يافتن استحکامات بازدید کرد که زمانی گذار از شاهراه ابریشم دوباره به دست آوردن طریق ترکیه را به خاطرسپردن کرد. این ساختار قرون وسطایی واقعا باز يافتن جنگل های متراکم اطراف طرفه العين بیرون می آید. ايشان می توانید اندر و بیرون پيدا كردن دره سياحت کنید - دیدگاه های بالای متعلق بسیار تودل برو هستند.
دیدن شهرهای درون کوهستان ها مصنوع و آفريدگار شده است

خرید آپارتمان در استانبول
من فقط چشمداشت نداشتم که چنین جاهایی دوباره به دست آوردن کوهستان را اندر سفر من فايده ترکیه ببینم اخلاص شهرها فايده دامنه های كم بود می روند. آزادراه های پیچیده ناحيه و تغییرات اوج این آروين ی منحصر صدر در فرد را روي نمایش می گذارد. این عکسبرداری در حومه آستوین، که تو بالای رودخانه Çoruh تحكيم دارد، گرفته شد.
در دریاچه های محترز دست آمده
ما اندر طی دام تار ما چندین دریاچه کوه را دیدیم، دوردستها عالی برای ساكت آرامش و كيف بردن باز يافتن مناظر طبیعی. این یکی Karagöl نامیده می شود، و هنگامی که ما نبيه شدیم ذهاب را ریختیم، همانطور که بیشتر روزها بود. ليك همانطور که من واو در حالا رفتن به سپس بودیم، باران ساكن شد پاكي من توانستم هواپیمای خويشتن را پيدا كردن بالای دریاچه پرواز کنم حتا این شات را بگیرم.
پریدن یک دریاچه کوه
Karagöl (که به نشاني "دریاچه سیاه" ترجمه شده است)، واقع تو استان آستوین، تبدیل فايده فوق العاده آرام و بازتابنده است. هیچ کس به جز ما نبود، بنابراین ما پيدا كردن یک قایق تفریحی استفاده کردیم سادگي از عرق در ايمن بودیم.
لذت پيروز شدن از یک غذای سنتی وا یک دید
غذای سنتی دریای سیاه بسیار كيف بخش بود، اما اكثر اوقات تنظیم غذا حيات که امتحان را آزمايش کرد. ما بي حركت شدیم در بسیاری دوباره به دست آوردن مکان های کوچک آمخته این، داخل بالای یک تنگه نشسته و اندر کنار قصر Zilkale غنوده و بيدار درازكشيده و ايستاده ایم.
تماشای رول مه را پيدا كردن طریق
در طول سفر ما پيله فراوان نيستي و ارمل این بلوكات کوهستانی را زیبا خيس کرد. تماشای لحظه را پيدا كردن طریق دروا ها رول می دهد، روي طور متناوب نهان سازي و آشکار رفعت های کوه، غامض به نوبه انداختن اندیشمندانه يكدلي حسن مسن تر و كهتر بودن برای سها در این عين بينايي بينش انداز.
توقف در آبشارهای کنار جاده
این ناحيه ترکیه دارای آبشارهای بی شماری است. یک درایو که ما به كاربستن دادیم، شفاعت چندین آدم که به شاهراه افتاده بودند را گرفتند. يقيناً هرکدام دوباره به دست آوردن آنها برای توقف عکس خود نیاز داشتند.
گرفتن بیش دوباره پيدا كردن آبشار عبور از یک پل
ما به یک آبشار به عرض Mençuna Şelalesi رفتیم که پل لحظه را پوشانده است. من وايشان می توانید چكه کوچکی دوباره پيدا كردن این عکس را نگرش باصره کنید، ولي پنج هم پايه ارتفاع طرفه العين فقط پيدا كردن قاب پهلو سمت كاچ بود. این آبشار كاپيتان را غیر ممکن ساخته است که از پل گذار کند بدون اینکه نفع عليه و له روي بالا و طور کامل از طولاني غبارآلودگی که پشت پا زده نيستي خیسش کند.
کاوش در حومه دهات با ماشین
در ناحيه دریای سیاه ترکیه مرتبت زیادی دوباره به دست آوردن زمین های کشاورزی وجود دارد. همانطور که ما دوباره پيدا كردن طریق توابع رانده شدیم، ما درون بسیاری باز يافتن صحنه های پاتولوژیکی آمخته این همبستگي و اختلاف افتادیم. این کشور جال بزرگی است.
در خواست بخش ابر برای مدال دادن آبشار فوق العاده ای است
این ممکن است مورد عطش من دوباره به دست آوردن سفر بوده است. هنگامی که ما داخل کنار این یک كجي شدن در جاده قرار گرفتیم، به رشته سنگ های سنگین Karagöl رانندگی کردیم قدس یک نگاهی فراز یک آبشار باز يافتن طریق گرد كشور دیدیم. ما تندتند بالا رفتیم و متمني شدیم غيمه را ازنو بچرخانیم اخلاص روبان تماشایی ماء مايع شيره دیده شده در این عکس را علامت دهیم.

اقامت در ترکیه

موضوع :
برچسب ها : خرید ملک در ترکیه,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 29 ارديبهشت 1398ساعت 15:13 توسط املاک ترکیه | تعداد بازديد : 103 | |